Τετάρτη, Ιανουαρίου 17, 2007

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟΠ-10

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ, ΣΚΕΨΕΙΣ, ΙΔΕΕΣ, BUKKAKE!
'Η αλλιώς, 10 πράγματα που μου έκαναν εντύπωση την εβδομάδα που πέρασε...

ξεκινάμε?

1.ο γκομενάκος που πάιζει στο prisonbreak είναι χειρότερος ηθοποιός και από τον Ethan Hawke, ο οποίος, ως γνωστόν, είναι ο παπακαλιάτης του εξωτερικού. θυμάμαι ακόμα μια κριτική για το training day σε ένα αγγλικό περιοδικό, που έγραφε ότι οι υποκριτικές ικανότητες του Ethan χωρίζονται σε δύο πράγματα: pouting and frowning...
αν δεν είχε κουλτουριάρηδες φίλους (linklater κλπ) και ωραία σύζυγο (παλιά) θα ήταν ένας real life joey tribiani. τι έλεγα? α ναι, κρίμα για το prisonbreak, γιατί ήμουν άρρωστος και το είχα ανάγκη... ο τυπάκος, και ο henry rollins lookalike που κάνει τον αδερφό του, έχουν την υποκριτική δεινότητα μιας βιβλιοθήκης ΙΚΕΑ.
2. είχα έναν καυγά (που λέει ο λόγος) με την μαρουλίτα γιατί της έβρισα έναν γκομενάκο που της άρεσε, και άρχισε να με κατηγορεί ότι όλους τους λέω φλώρια, και εγώ δήθεν είμαι ο μόνος ωραίος, κλπ κλπ. μετά της είπα ότι θεωρώ πχ, τον ματ ντίλον ωραίο γκόμενο, και μου είπε ότι πλέον είναι πουρό. ορίστε λοιπόν άλλος ένας ηθοποιός που θεωρώ ωραίο:
o Peter Krause από το six feet under. happy now? έχει ένα μείον βέβαια, προφέρεται κρόουζη. φαντάζεσαι να σε λένε μαρουλίτα κρόουζη? σαν χαρακτήρας της φρουτοπίας με ναζιστικό παρελθόν.
3. το 25% των χανιωτών (ένας στους 4) παίρνουν αναπηρική σύνταξη. οι υπόλοιποι 3 δουλέυουν πόρτα σε άθλια club το καλοκαίρι, γαμάνε ξεκωλιάρες αθηναίες και μιλάνε σαν τον παρασκάκη που κέρδισε στο bar: "εά, κοπέλια, καλά είμαστεα?ρε σσσυα, να πάμε για ποτάκι το βράδυ, αλλά έχω να πάω τον γέρο μου στο χωράαφι αύριο πρωί. είναι ανάπηρος, αλλά έχει και 1000 ρίζες λάδι ρε συα..όχι, αυτό είναι από το δικό μαςςς, στον συναιτερισμό δίνουμε από τα μισερά που έχουμε στο άλλο χωράφι. και που θα πάτε? πάνος κι άμμοςςς? καλή φάσηα!"
4. ένας/μία άθλιος blogger με έχει βάλει στα λινκ του/της. θέλω εδώ και καμιά βδομάδα να του στείλω mail να με αφαιρέσει, αλλά μιλάμε για τέτοιο κομπλεξικό φασισταριό, που φοβάμαι ότι θα γίνει κάνα θέμα, και δεν έχω καμία όρεξη... έχει κάνει θέμα με πολύ πιο γελοία πράγματα, και γράφει άθλια, οπότε δε θεωρώ τιμή μου ούτε να με έχει εκεί, ούτε να αρχίσει να στριγγλίζει περί ελευθερίας στο διαδίκτυο και τα αρχίδια του καράμπελα. θα με κάνει πρωτο όνομα βέβαια, γιατί στην ελλάδα το παν είναι να κάνεις σαματά, όχι να κάνεις κάτι ουσιαστικό, αλλά να πάει να γαμηθεί κι αυτός, και οι διπλές προσωπικότητές του, και οι "ψαγμένες" μουσικές του που μόνο αυτός ανακαλύπτει σε όλο τον blogger..χαχαχαχ θεέ μου, τι άλλο θα διαβάσω σε αυτό το ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ και ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ που ονομάζεται ελληνική μπλογκόσφαιρα?
5. μόλις είδα τον καμπουράκη να ψευτοφλερτάρει παιχνιδιάρικα την τένια μακρή. νομίζω ότι θα ξεράσω. χειρότερο από το να δεις τους γονείς σου να κάνουν σεξ.
6. ανακάλυψα καινούρια σειρά! το Dexter, με έναν επιστήμονα εγκληματολογικού που είναι και serial killer! Tα 2 πρώτα επεισόδια που κατέβασα είναι πολύ καλά, πρωταγωνιστεί ο καταπληκτικός Michael C. Hall ( ο gay αδερφός στο six feet under) και είναι αρκούντως σκοτεινό και έξυπνο...μόλις διάβασα στο wikipedia ότι ετοιμάζεται και δεύτερη σεζόν! γιούπι! more reasons to stay at home and avoid socializing with wankers and cheap whores!
7. ο κάθε πικραμένος ανύπαρκτος στον πραγματικό κόσμο, που αυνανιζόταν κάθε φορά που έβλεπε το ποστ του με μεγάλη γραμματοσειρά στο μόνιτορ, έγραψε και ένα-δύο ποστ για το πρόσφατο ζήτημα. ήταν ο μόνος τρόπος να παραμείνουν επίκαιρα και με την ίδια επισκέψιμότητα τα άθλια blog τους.. γιατί δεν βάζανε δώρο καμιά τσόντα και κάνα ταινιάκι σαν τον θέμο και τον τράγκα? α ξέχασα, εδώ στα blog, οι πληροφορίες είναι ελεύθερες, και σωστός μάγκας είναι ο τσάμπα μάγκας...
8. πείτε καμιά ιδέα για απόκριες... εγώ λέω φέτος να ξαναντυθώ ταξί:

9. τo blog της κατερίνας (sakos me biftekia) και τα κείμενα του crackhitler είναι από τα καλύτερα πράγματα που έχω διαβάσει online ever. μαζί με τα blog που έχω στα λινκ μου, ήταν πολύ καλή παρέα μια βδομάδα τώρα που είμαι άρρωστος και με είχαν ξεχάσει θεοί αλλά όχι δαίμονες.
10. σκέφτομαι να σταματήσω να γράφω εδώ. να πάω να αράξω στο feelingminnesota, να διαβάζω κλασσική λογοτεχνία και να ποστάρω πικρόχολα κείμενα για γκόμενες και ναρκωτικά. we'll see. προς το παρόν, τα φιλιά μου.

20 Comments:

Blogger Katerina said...

Άστα αυτά polykarpakeeeee
Hungover ήσανε τόσες μέρες!
Α και πούσαι> στείλε ιμέηλ να μάθω ποιος είναι ο μπλόγκερ που κρυφοκράζεις πάραυτα!!
Είμαι ΚΑΙ περίεργη. :D
Μεταξύ μας πάντα.

12:28 μ.μ.  
Blogger marl(t) said...

γιατί δεν έγραψες πως αυτό το post έγινε μετά από δική μου παρότρυνση; Εεεεε; Κατά τα άλλα μην τολμήσεις να αφήσεις το blog σου - είδες πόσο γλυκιά και διαλλακτική είμαι; Τι άλλο; Α, ναι! Δε μου αρέσει ο Krause προτιμώ τον Matt Dillon τελικά αν και έχει πάει με την Cameron Diaz κι αυτό όσο να 'ναι είναι ένα πλην για κάθε άντρα. Τσέκαρα κι έναν άλλο φλώρο που μου γυάλισε, γαλλική κουλτούρα κι έτσι αλλά έχω αμφιβολίες για τον αρρενωπή του υπόσταση μετά από την τελευταία ταινία του Ozon, ρίξε ένα βλέφαρο εδώ και ειδοποίησέ με να ξέρω ποιόν να προτιμήσω. Μην ξεχάσω να σχολιάσω για τους Χανιώτες: νόμιζα πως ήταν ιδέα μου και είμαι αστή, γνήσιο τέκνο της πλουτοκρατίας και λοιπά παλαιοκομμουνιστικά που με κράζεις (funny that! Δεξιάντζα!) αλλά φαίνεται πως τελικά ο γυαλός ήταν στραβός. Θεόστραβος!

3:08 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

wraios gomenakos, gallo8remenos -fainetai dld- stin prwti pic mou 8ymizei ton gavin rossdale twn Bush kai tis gwen.
genika pantws mou kanei k gia poustrakos, h estw metrosexual, oi opoioi einai ligo xeiroteroi apo tis aftres.
gia diefkrinise gia tous xaniwtes, den to'piasa...kai nai, an de me parotrynes, de 8a mourmouriza simera... :)

katerina to mail se ligo, twra vlepw six feet under!
kisiz

3:16 μ.μ.  
Blogger Bitch Girl said...

για τις απόκριες προτείνω τανκς ;) μου αρέσει που είστε άρρωστος σας κάνει ακόμα πιο πικρόχολο χεχε
υ.γ ο Matt Dillon όσο και να γεράσει παραμένει σταθερή αξία...

4:48 μ.μ.  
Blogger Trilian said...

εγώ πάλι λόγω της καταθλιψάρας σε συνδυασμό με το χρόνιο Αλτσχαιμερ που όσο πάει και χειροτερεύει το μόνο όνομα που μου έμεινε ήταν αυτό του Ματ Ντιλον για τον οποίο θα συμφωνήσω ότι είναι σταθερή αξία... κατά τα άλλα γκρινιάζεις και δεν μπορώ να καταλάβω από που πηγάζει αυτή η γκρίνια αφού μοιάζεις να είσαι ένα αξιολάτρευτο πλάσμα με πολλά χαρίσματα και προτερήματα... Αυτά ως πληρωμή για την χθεσινή ψυχανάλυση. Αν θέλεις να πω και άλλα θα πρέπει να κοστολογήσω τα επίθετα που θα χρησιμοποιήσω καθώς δεν είστε και ο Φρόιντ αγαπητέ… καταλαβαίνετε!

11:11 π.μ.  
Blogger ανώνυμη Μ. said...

Τρελή ιδέα το ταξί!!
Κρατούσες και ταριφόμετρο;;;
Καλημέρα.

11:45 π.μ.  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Γιατι σου κανουν σχολια μονο γυναικες;
Ε;
Τετοια βλεπει η Λυδια και σε εχει σε αποσταση.

Βαλε gender moderator στα σχολια μηπως το σωσεις.

3:55 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

1. περαστικά σου...
2. ναι αλλά αυτός που παίζει στο πρίζον μπρέικ είναι τόοοοσο όμορφος... και η σειρά είναι καλή, δεν είναι; είναι πρωτότυπη και έξυπνη.. παρεμπιπτόντως, προτείνω ανεπιφύλακτα το heros, έχουν βγει στο ίντερνετ μόνο 11 επεισόδια, αλλά είναι ένα κι ένα!
3. ντύσου θεία κλάρα! με ρόμπα, λεοπεραδαλές παντόφλες, μπικουτί στα μαλλιά (αν τα μαλλιά σου στο επιτρέπουν), εφημερίδα εσπρέσσο στο χέρι, και ότι άλλο σκεφτείς.
4. φιλιά :)

4:12 μ.μ.  
Blogger tzo said...

Σιδερένιος! Το ταξί δεν είναι κακή ιδέα αλλά πάλι τα ίδια! Μήπως σαν κίτρινος να το γυρίσεις σε τουίτι; Ξέρω είναι κακός αλλά τι πειράζει! Όσο για τον στο prisonbreak δεν ξέρω τι λέει σαν ηθοποιός αλλά μια χαρά παλικάρι τον βρίσκω!

6:23 μ.μ.  
Blogger Katerina said...

Μου τη σπάει ο Wentgay Miller.

10:46 μ.μ.  
Blogger nassos said...

πείτε καμιά ιδέα για απόκριες... εγώ λέω φέτος να ξαναντυθώ ταξί
=====================================
Κουκοουλοφόρος, τώρα που είναι στη μόδα.

:P

1:35 μ.μ.  
Blogger lee said...

Koιτα να δεις που σεριανιζοντας τα μπλογκ, εκτος από παπαριές βρισκεις και ωραια τυπάκια!

Συμφωνησα με το 1 που εγραψες, γελασα πολυ με το 4 γιατι επιασα το υπονοουμενο, για το 7 εχω να πω οτι αγνοουσα την υπαρξη του monitor μεχρι που εκλεισε (καλά περνουσα και χωρις αυτό), οσο για το 8 μην επαναληφθεις! Διαβαζοντας το feeling minnesota καταλαβα οτι εχεις μεγαλη φαντασία! Χρησιμοποιησε την.
Χάρηκα:)

Κατερίνα απόλαυσα το κραξιμο σου στις μεγαλο-σταρ. Αψογη!

2:52 μ.μ.  
Blogger switters said...

Ωραιος. Και δικαιη η οργη σου για τα τραβεστι της blogovlakias.

8:43 μ.μ.  
Blogger margarita said...

ξέχασες την άλλη ατάκα στις χανιωτών

- "ωραίο παρεάκι"-

παίζει να γνωριζόμαστε?

12:45 μ.μ.  
Blogger Effie said...

Ενδιαφέρον ακούγεται το Dexter - πάω να ψάξω πάραυτα!

Γαμάτη ιδέα για μεταμφίεση το ταξί - μπορείς επίσης να ντυθείς αθλητική εφημερίδα (αν & είναι ψιλοάβολο στις κινήσεις)

11:48 π.μ.  
Blogger mourga said...

φαντάζεσαι να σε λένε μαρουλίτα κρόουζη? σαν χαρακτήρας της φρουτοπίας με ναζιστικό παρελθόν...
esy milas, h sou'pese baria h antibiosi???
:P

6:18 π.μ.  
Blogger Mantalena Parianos said...

Πολύκαρπε,
για το #4, θα έλεγα να του το πεις του blogger να σε αφαιρέσει. Κι αν δεν σε αφαιρέσει, αν του ζητήσεις να ΚΛΕΙΣΕΙ το blog του!
:)
μανταλενομούτς

1:26 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

mantalena ki egw 8ewrousa oti kapoios ekleise to monitor kai pwpwpw ti ginetai sthn ellada kai kai kai alla otan diavasa ta mail meta3y tous eida oti:

a) h dhmosiografos h3ere gia ti milouse kai de zhtouse da kai tipota fovero.

b) o monitoras ekviaze katastaseis kai to gyrise sto na to pai3ei 8yma. Isws eixe vare8ei/kourastei apo thn olh istoria kai olo auto htan mia aformh gia na th kanei me mpoliko samata (kati san to Lazopoulo kapote pou prokalouse/parakalouse tous astynomikous na tou perasoun xeiropedes).

6:13 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Αποκωδικοποίηση....: ψυχής, σιωπής, θρησκειών, μυθολογιών,....
Σχηματοποίηση λόγου, κοσμογονία, θεογονία,....
URL : www.siopi.gr
Γεια.....

12:58 μ.μ.  
Anonymous Katerina Kaskantiri said...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

1:38 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home