Δευτέρα, Ιουνίου 26, 2006

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟΠ-10

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ, ΣΚΕΨΕΙΣ, ΙΔΕΕΣ, BUKKAKE-κάτι σαν το μεγκαλίσιους αλλα χωρίς τον τυφλοπόντικα! Ή αλλιώς, κάποια πράγματα που μου έκαναν εντύπωση την εβδομάδα που πέρασε...

Ξεκινάμε?
  1. Μόλις τελείωσα τον Κώδικα Νταβίντσι και νιώθω σαν να'φαγα εφτά McChicken.

  2. Η συναυλία των Depeche:I'm gonna party like it's 1985

  3. ΝΑ ΑΚΟΥΣ CD ΜΕ ΒΑΝΔΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΜΑD ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΒΙΣΣΗ (σαν να παρατάς τη δουλειά σου-λατζέρης- στα KFC για να δουλέψεις νυχτερινή βάρδια στα McDonalds)

  4. Η πιο ΑΠΑΙΣΙΑ breaking-up line που μου έχουν πει -κ ας ήταν στο msn- (ΑΥΤΟΛΕΞΕΙ ΕΤΣΙ?) : tepsa fevgw. paw eforia (ποτέ δεν πίστευα ότι ο Αλογοσκούφης θα με στιγμάτιζε έτσι)

  5. Το να γράφεις στίχους στην Χρύσπα πρέπει να'ναι σα να χέζεις μετά από σούπα: Απλά απαραίτητο, εντελώς ασχημάτιστο και λίγο μονότονo...

  6. Ο ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΧΑΚΗ:ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΤΥΛΙΞΩ? (τι να τυλίξεις βρε μαλάκα? αν δεν μου δώσεις ΤΩΡΑ το κουλούρι μου, θα σου φάω και το χέρι)

  7. Έπαθα μια μυκητίαση στην θάλασσα, το πουλί μου έχει γίνει μπλε και αυτό που πετάει από μέσα είναι άσπρο... Θυμίζει κάτι από Ελλάδα (κλόποιραητ Δημήτρης aka Morning Star)

  8. ΤΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ (εγώ και η σχιζοφρένεια είμαστε 3)

  9. Όσον αφορά το από πάνω, δλδ το νούμερο 8, προς κύριο Ν.Ζαχαριάδη (βλέπε BIG FISH της εφημερίδας ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ): ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΤΕ ΤΟΝ ΕΡΒΕ ΛΕ ΤΕΛΙΕ! τα καταφέρνω μια χαρά και μόνος μου.. Άσε που τουλάχιστον εγώ δεν τα βάζω και σε editorial περιοδικών.

  10. Αυτή η διαφήμιση με τον μπαμπά που πάει στο σχολείο και τον ρωτάνε αν είναι σίγουρα ο πατέρας του (μαύρου) Δημητράκη δίπλα του, πρέπει να'ναι ό,τι πιο ρατσιστικό έχω δει στην ελληνική τηλεόραση...Ζήτω οι έλληνες διαφημιστές με τα ΜSc τους, τα βραβεία ΕΡΜΗΣ ή πώς σκατά τα λένε, και τις κόκες στις τουαλέτες του Rock&Roll....