Τετάρτη, Ιουλίου 05, 2006

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟΠ-10

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ, ΣΚΕΨΕΙΣ, ΙΔΕΕΣ, BUKKAKE-κάτι σαν το μεγκαλίσιους αλλα χωρίς τον τυφλοπόντικα! Ή αλλιώς, κάποια πράγματα που μου έκαναν εντύπωση την εβδομάδα που πέρασε...

Ξεκινάμε?

  1. Γραφίστριες! (Οι κοπτοραπτούδες των 00’s)


  2. Γιατί όλοι λένε ότι ο Ρονάλντο είναι χοντρός, και δεν λένε για την Θρασκιά που έχει γίνει σαν πασπαλόχοιρος;


  3. Κουρεύτηκα!(τώρα έχω το λουκ: Βικτωριανός οπιοφάγος meets χορεύτρια του VENUE meets κατσίκι)


  4. Ο Bob Marley έχει να δώσει συνέντευξη 20 χρόνια: Ρε συ, αυτός είναι πιο τεμπέλης κι από τον Τζων Λέννον!


  5. Η μόνη διαφήμιση που λειτουργεί και ως σλόγκαν για το φετινό καλοκαίρι:
    ΟΤΕ – Η πιο σταθερή μου σχέση


  6. Τελικά, το ποδόσφαιρο είναι ένα παιχνίδι που παίζουν 11 εναντίον 11 και στο τέλος χάνουν οι Άγγλοι στα πέναλτυ.


  7. Κάποιος να κουρέψει τον Κότσιρα! Αυτό το ΤΙΜΟΤΕΙ το ίσιο, του πρώην αριστερού σαραντάρη πολιτικού μηχανικού μου ’χει σπάσει τα νεύρα..


  8. Εσείς το ξέρατε ότι ο χοντρός από τους Gnarls Barkley (αυτός που τραγουδάει ντε, ο Cee Lo) έχει γράψει και έχει κάνει παραγωγή στο Don’t Cha των Pussycat Dolls? Ούτε εγώ, χθες το διάβασα στο Q!


  9. Τώρα σόρυ κιόλας που θα κάνω χιούμορ με το συγκεκριμένο θέμα, αλλά αυτούς τους ντετέκτιβ που ψάχνουν τον Άλεξ, τους έχετε δει; Ειδικά ο ένας, όχι με το μουστάκι, ο άλλος, η αλκοολόφατσα, δε μου εμπνέει καμία εμπιστοσύνη. Ο τύπος δε μπορεί να βρει βυζιά σε στριπτιζάδικο, όχι να εξιχνιάσει και φόνο…


  10. Μωρό μου μου λείπεις όπως τα ντουζ πουά από την Βίσση…

5 Comments:

Blogger mymumcallsmecristie said...

u rock:)

8:30 μ.μ.  
Blogger ΑΡΤΕΜΙΣ-ΜΑΡΙΑ-ΤΖΙΝΑ said...

variemai na vazw tonous!!opoioi diavazoun exoun pisteyw stoixeiwdis gnwseis grammatikis na xeroun pou paei o tonos!!
xairetai!

8:06 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

νε, στοιχειωδις

9:33 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

11:31 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

3:16 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home