Τετάρτη, Αυγούστου 30, 2006

Summer Top10

Παρατηρήσεις, σκέψεις ιδέες, bukkake!( Ή αλλιώς, κάποια πράγματα που μου έκαναν εντύπωση από το καλοκαίρι που πέρασε)
Ξεκινάμε?

1. Για να τελειώνει αυτό το παραμύθι: ρίτσα, αλέξης, τάσος, αλεξάνδρα, μαθιός, θεό-μάη μπρο, ριρί, γάτα, σήφης, μάρκος, κορίνα, νίκη, μαρία, σοφία, ελενιντζάκι, μπζίου, μάρα, παναγιώτης, φωτεινή, αποστόλης, γιώργος, σοφία, κλπ κλπ. όποιον ξέχασα, δεν το ήθελα, ας μου τα κάνει λίγο τσουρέκια να τον προσθέσω..αλλά μην ξανακούσω παράπονα του στυλ "εμένα δε με έχεις στο μπλογκ" (ορισμένοι χεστήκατε, ορισμένους σας προλαβαίνω, δεν έχετε βελάξει ακόμα) και τέτοια, θα αυτοκτονήσω!

2. Ξέρω ότι θα στεναχωρήσω πολλούς, αλλά ειλικρινά πιστεύω ότι οι placebo είναι o Phil Collins της γενιάς μου (άντε, στην καλύτερη, ο στινγκ της γενιάς μου! -Για να μη σου πω η τζόαν κόλινς και γίνω κακός..)

3. Το γάλα dolca που ξαναβρήκα μετά από τουλάχιστον 15 χρόνια σε ξενοδοχείο της Ρόδου..το μόνο που μου λείπει τώρα είναι γαριδάκια, το "κάπταιν μαρκ", ένα bmx20 και ξύλο από κάποιον μεγαλύτερο στο προαύλιο της δουλειάς μου, και είμαι πάλι στο δημοτικό.

4. Μια που το θυμήθηκα, βάλαμε κάμερες στην δουλειά! αλλά σκεφτόμουν ότι μάλλον δεν τις πολυκοιτάνε γιατί έχω ρίξει ΆΠΕΙΡΕΣ μούτζες στο αφεντικό μου πίσω από την πλάτη του τον Ιούνιο, πριν πάρω άδεια... (λες να έχουν πάρει χαμπάρι και το σχέδιο μου να αδειάσω actimel στο γάλα που έχουμε για τον καφέ, ώστε να τους πιάσει όλους κόψιμο? χμμμμ, θα πρέπει να το ξανακοιτάξω μόλις τελειώσω από εδώ....)

5. Η διαφήμιση του "weeds" (βλ. προηγούμενο ποστ) και το πρήξιμο που έφαγα από φίλους/φίλες διαφημιστές: "καλά παιδί μου μύγα σε τσίμπησε?" κλπ κλπ... και επειδή η Ρίτσα με ρωτάει "καλά, επειδή οι διαφημίσεις μας δεν μυρίζουν χόρτο, αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε καλούς διαφημιστές?". Η απάντηση είναι: ΝΑΙ.

6. 'Ενα νερό και 2 μικρές κόκα-κόλες: 8 ευρώ και 35 λεπτά. Σε ξενοδοχείο της Ρόδου. αυτά.

7. Δεν καταλαβαίνω πώς είναι δυνατόν να μην κυκλοφορεί η athensvoice τον Αύγουστο, όταν όλη η αθήνα ψάχνει να γαμήσει και να γαμηθεί! δλδ, ειλικρινά τώρα, οι μισοί παίρνουν την "φωνούλα" (που λέει ο κραουνάκης) για το "σε είδα" και το "ξέρεις εσύ" και οι άλλοι μισοί για το "μίλα μου βρώμικα"- το οποίο θεωρώ προσωπικά μια μαλακία και μισή, αλλά γούστα είναι αυτά, εδώ υπάρχουν άνθρωποι που τους αρέσει ο Κότσιρας, δηλαδή εντάξει, έχουμε γεμίσει ανώμαλους... αντί να κάνουν ένα ολόκληρο τεύχος "ΣΕ ΕΙΔΑ- SUMMER FUCK SPECIAL" να κονομήσουν, το κλείνουν και πάνε διακοπές...! υπάρχει ένα κενό στην αγορά κύριοι, και εσείς το αγνοείτε! εγώ ας πούμε, που γενικά δεν ασχολούμαι, θα έστελνα σε μια τέτοια έκδοση-αν υπήρχε- κάτι για την μελαχροινή που έβλεπα κάθε μεσημέρι από τις 4-6 Αυγούστου στην πισίνα του ΡΟΔΟΣ PALACE, που έμενε στο ξενοδοχείο με 2 φίλους της (naughty!) και που φορούσε ένα καουμπόηκο καπέλο -άλλο που ήταν ψάθινο κι όχι καουμπόηκο και ήταν σαν τον γαϊδουράκο τον Ντορή.......(see what i did there? σόρυ μαράκι μου... :) )

8. Η ανάγκη του νεοέλληνα να δείξει τα λεφτά του και να "δειχτεί" και ο ίδιος είναι παλιά, ανίκητη και θα συνεχίσει να υπάρχει μέχρι το τέλος του κόσμου...κάτι σαν το πυθαγορειο θεώρημα και την καράφλα του βέγγου.

9. Το νησάκι άρχο-άρκο-αργώ (ή κάτι τέτοιο, ήμουν λίγο ζαλισμένος όταν πήγαμε- και νομίζω είχανε μόνο αγγλική ταμπέλα στην καντίνα) , απέναντι από την Σκιάθο, με τις chill-out μουσικές, τα φοβερά και πανάκριβα κοκτέηλ, τις ξαπλώστρες με τις κουνουπιέρες, και τον όμορφο κόσμο... (όπως και οι αγγλιδούλες στο Φαληράκι) σου πιάνουνε τον κώλο, κι εσύ χαμογελάς! θα ξαναπάω!

10. όλες οι συνεντεύξεις που διάβασα φέτος το καλοκαίρι, και μου δείξανε πόσο σπαστικό είναι να μιλάς για τον εαυτό σου σε τρίτο πρόσωπο... "έγραψε ο πολύκαρπος, και χαμογέλασε ειρωνικά ενώ τελείωνε το ποστ του..."

2 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

toulaxiston den htan ksan8ia mousouda....
mimina

10:28 π.μ.  
Blogger polikarpos said...

giati den douleveis? e? giafto paei h oikonomia mas kata diaolou! giafto mas riksane kai 300 pontous oi spanioles!giaftokas o neos paixtis tou pana8inaikou.(asxeto, alla vlepw to kako narxetai katapanw mas me draskelies...)
kalimera beba. den simaine tpt gia mena afti i melaxroini, pareksigisi, den einai afto pou nomizeis, klp klp!

10:41 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home