Πέμπτη, Αυγούστου 17, 2006

Σκόρπιες σκέψεις δύο καλοκαιριών


'05



Το ελπεκάντο παίζει για 6η φορά «δεν είμαι εδώ», αλλά εγώ είμαι εδώ και η Μαρίζα μου χαμογελάει. «βολέψου» μου πετάει ενώ έχω περάσει το χέρι μου στην τσέπη της και η φίλη της δίπλα χαζογελάει...δύο μ'ηνες μετά, αμάξια περνάνε και οι οδηγοί κοιτάνε σα χαζοί τα συντρίμμια του δικού μας. Μέσα στα συντρίμμια της συναγωγής, η ξανθούλα μου χαμογελάει όταν της λέω ότι δεν έχω αμάξι. Λίγο αργότερα δαγκώνει τα χείλη μου μέσα στο σέατ της.«Είσαι Αθήνα κ εγώ είμαι Χανιά, δε μπορώ έτσι», τάδε έφη αυτή, ενώ μου έλεγε ότι μ’αγαπάει κ ενώ κανονίζει διακοπές με αξύριστους μαντράχαλους στο ίντερνετ. Όου γουέλ, γουάτ δε φακ που λέει και μια φίλη μου. Αη νέβερ χαντ χερ ενηγουέη… Η Μαρία είναι το πιο όμορφο χόμπιτ που έχω δει τα τελευταία 27 χρόνια. Η Γιώτα με χαστουκίζει στο πρόσωπο και όλο το γραφείο με ρωτάει που χτύπησα. Χαμογελάω και δε λέω τίποτα. Η Γιώτα είναι απίστευτη ιστορία έτσι κι αλλιώς. Με κάνει να χαμογελάω. Μια μελαχρινή μου πετάει υπονοούμενα για το μπουκάλι του ΒΟΜΒΑΥ κι εγώ κάνω τον μαλάκα…Κάπου εκεί έξω, με μαθηματική ακρίβεια υπάρχει μια ξανθιά για όλους μας. Η δικιά μου δεν ξέρω πού είναι αλλά σίγουρα δεν είναι στο Ιόνιο.. Αύριο πάω Παξούς. «πάρε της λουλούδια» μου λέει η Αμάντα. «τι λουλούδια μωρέ, δεν είμαστε 15 χρονών» μου λέει η Δήμητρα. Α! μια που το θυμήθηκα: Η Δήμητρα έχει το πιο όμορφο μικρό στόμα που έχω δει ποτέ μου. Στο θέμα μας τώρα: Άλλες 12 μέρες μέχρι τον χειμώνα μου. Χρειάζομαι μια μεγάλη αγάπη. Προλαβαίνω; Αύριο πάω Παξούς. Είμαι κατακόκκινος από τον ήλιο. Μπαίνω στο μπάνιο να φτιάξω τα μαλλιά μου. Τι παράξενο καλοκαίρι. Τι θα γινόταν αν κρατούσα λίγο τον κακό εαυτό μου τότε στο τηλέφωνο; Το ντους μου είναι γεμάτο άμμο. Χαμογελάω. Προλαβαίνω;

'06

έχει αδειάσει όλη η θεσσαλία, και η σκιάθος ξεχειλίζει απο όμορφα, καλοθρεμμένα, και λιγο "φορτωμένα" ξανθά κορίτσια που κουνιούνται σαν τρελλά στα τριτοκοσμικά μπαράκια του νησιού. κάμπος ala playa - ω-ω-ω-ω-ω! god bless Λάρισα, κλπ κλπ...

σημειώσεις για τον διαγωνισμό αστυνομικού μυθιστορήματος του status, και γνωρίζω τη χλεύη της παρέας-δισ εηντ νο μαδαφακιν' πατυ χαησμιθ πιπολ!

"η θάλασσα είναι ουρανός, και γίνεται..."

υπέροχο

σημειώσεις 15αύγουστου:

"have fun - stay single" ατάκα από μια πολύ αγαπημένη ταινία

panos and simi are havin' their cheese moment: "my immortal" και κύμα

we all have our cheese moments...

-δε μπορώ άλλο θανάση, στα 25 έχω γεράσει, κάνε στάση-ΑΛΕΞΗ ΜΠΕΣ ΣΤΗ ΦΑΣΗ!

Σοφά λόγια:

"η μαλακία είναι υγεία!Ο καλύτερος τρόπος να μείνεις πιστός!αυτό που λέμε "σόλο καριέρα ""

τάδε έφη, ΑΛΒΑΡΟ ΝΤΕ ΣΩΤΟΣ

PJ-loveboat captain

is this just another day, this godforgotten place-first comes love then comes pain, let the games begin...

αγάπα με και κάν'το αλήθεια, ότι όταν όλα χαθούν, θα υπάρχεις εσύ,

γιατί για το σύμπαν είμαι ένα τίποτα

και υπάρχει μόνο ένα πράγμα για το οποίο ζω,

κι αυτό είναι η αγάπη

κάποιες φορές η ζωή δε σε αφήνει στην ησυχία σου..."

και στην Τσουγκριά:

γκρί μουστακάκι, ψημένος απ'τη θάλασσα

μωβ ξεβαμμένη αμάνικη φανέλλα, και διαλυμένο τζην διπλωμένο μέχρι το γόνατο:

ο πιο ευγενής άνθρωπος που έχω γνωρίσει.

μετά από την κούραση όλης της μέρας, και την ετοιμασία της επόμενης, και λίγο πριν κλείσει, ψωμάκι για τους γλάρους...

"ονειρεύομαι μπαλαρίνες, και δεν ξέρω γιατί..."

2 Comments:

Blogger sorry_girl said...

Ρε συ θείο..ήταν εκπληκτικό!

12:38 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

ευχαριστώ, ευχαριστώ..και τώρα ας προσευχηθούμε όλοι μαζί να βρέξει...δεν αντέχω άλλο!

1:10 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home