Δευτέρα, Ιουλίου 31, 2006

- Τι μουσική ακούς?

- Ό,τι δεν παίζει η τηλεόραση

11 Comments:

Blogger sorry_girl said...

Έτσι -έτσι κουλτούρα!
;)

12:00 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

κουλτούρα να φύγουμε (παλιό και κλασσικό)

12:01 μ.μ.  
Blogger sorry_girl said...

Αχαχα!(είσαι να κάνουμε τα σχόλιά σου 100;;;!!!!!!!!!)
Τελικά τί έγινε με τη Μαρία;;;!!(αθάνατη γυναικεία περιέργεια!)

12:04 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

μαρία λεν την παναγιά, μαρία μακαρένα.... άλλα λόγια να αγαπιόμαστε δλδ...με την μαρία είναι τεράστια η ιστορία, αν ξεκινήσω, θα τα χιλιάσω τα σχόλια... μπορεί να ανεβάσω κανένα ποστ καμιά μέρα, αν και διαβάζει το μπλογκ και ίσως με σκίσει (με την κακή έννοια..)! δλδ παίζει να διαβάζει και αυτά τα σχόλια που γράφουμε τώρα, οπότε κάτσε να εξασφαλιστώ: καλημέρα Μαράκι, τι κάνεις? είσαι μια κούκλα, σε λατρεύω! γιου αρ μπιούτιφουλ. αη λοβ γιου.

12:13 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλημέρα καλέ μου!

Μαρία.

12:17 μ.μ.  
Blogger sorry_girl said...

Έλα μην ψαρώνεις εγώ ήμουν!
αχχαχαχαχα!Πολύ θα ήθελα να δω το ύφος σου όταν το διάβαζες!

12:18 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

εγώ θα ήθελα να δω το ύφος της Μαρίας αν το έβλεπε...

12:20 μ.μ.  
Blogger sorry_girl said...

Στείλτης λουλούδια και θα τα ξεχάσει όλα!

1:30 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

ναι σιγά μην της πάρω και σοκολατάκια...:)

1:41 μ.μ.  
Blogger sorry_girl said...

Επειδή δε μ' ακούς, θα τα φας τα μούτρα σου!!!!!!!!!!

1:43 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

μα δεν με νοιάζει, καλοκαίρι είναι, αν δεν φάω τα μούτρα μου τώρα, πότε θα τα φάω? τα καλοκαίρια μετατρέπομαι σε ένα κακομαθημένο και ανώριμο 15χρονο, και είμαι και πολύ περήφανος γι'αυτό.... :)

1:48 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home