Τετάρτη, Οκτωβρίου 25, 2006

Το δικό μου ΤΟΠ-10

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ, ΣΚΕΨΕΙΣ, ΙΔΕΕΣ, BUKKAKE - κάτι σαν το μεγκαλίσιους αλλα χωρίς τον τυφλοπόντικα! Ή αλλιώς, κάποια πράγματα που μου έκαναν εντύπωση την εβδομάδα που πέρασε...
Ξεκινάμε?

1. Το λάθος της παρουσιάστριας του αντ1 (δελτίο ειδήσεων-Σάββατο βράδυ), που προανήγγειλε θέμα για την Τήλο με τίτλο: "ΓΕΜΙΣΕ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ". και μετά βέβαια έπεσε το κλασικό βιντεάκι με κάποιους απελπισμένους κάτοικους του νησιού να λένε ότι δεν έχουν ρεύμα, καράβι, γιατρό, στον ήλιο μοίρα, τόπο, ελπίδα, δεν θα τους κλάψει καμιά πατρίδα κλπ κλπ. αντέννα- μπούτια ξυρισμένα (και τους φτάνει αυτό μου φαίνεται..)
2.Η πρώτη κοπέλα που φίλησα, παντρεύτηκε.
Οι γονείς μας ήταν οικογενειακοί φίλοι, και όταν ήμασταν μικροί μας έβαζαν να κοιμόμαστε μαζί. επειδή με τον αδερφό μου μαλώναμε πιο συχνά απο τον μάκη με την αλήθεια, εγώ συνήθως ξάπλωνα με την μικρή Μαρία κι ο αδερφός μου με την αδερφή της. Μία φορά λοιπόν ( δευτέρα δημοτικού πήγαινα, believe it or not), αφού μας έβαλαν για ύπνο, άρχισα να την φιλάω στο στόμα για να δω επιτέλους τι καταλάβαιναν όλοι αυτοί που έβλεπα στην τηλεόραση να κάνουν το ίδιο....δε μου άρεσε καθόλου. και όσο δε μου άρεσε και δεν το καταλάβαινα, τόσο πιο πολύ της ζήταγα να με φιλήσει ξανά και ξανά. μέχρι που κάποια στιγμή, μου λέει το θεϊκό, ενώ με αγκάλιαζε για να με ξαναφιλήσει: "αχόρταγε!"
το οποίο με έκανε να θέλω να την φιλήσω ακόμα περισσότερο! εκείνη ακριβώς την στιγμή νομίζω ότι η μαρία συνειδητοποίησε την δύναμη που έχουν τα κοριτσάκια στα αγοράκια που τις θέλουν, και για εμένα άρχισε και επίσημα η περίοδος της γελοιοποίησης από τις γυναίκες, η οποία συνεχίζεται αμείωτα μέχρι σήμερα! τι να πεις, πουτανάκια από μικρά.. :) (η μαρία παντρεύτηκε το σάββατο βράδυ στο ρέθυμνο, και μακάρι να ζήσει ευτυχισμένη με τον συζυγό της.. η μάνα μου μου είπε ότι έστησε τους καλεσμένους στο τραπέζι 2 ώρες για να βαφτεί. τελικά, από μικρή φαινότανε τι diva θα γινότανε..)
3.Mετά από πολύ καιρό, απόλαυσα "βραστάρι" (τσάϊ του βουνού) με γραβιέρα. την βουτάς μέσα στο καυτό βραστάρι μέχρι να αρχίζει να μαλακώνει και μετά την καταβροχθίζεις, μαλακιά και με την γλύκα του τσαγιού! κα-τα-πλη-κτι-κό! άσε που μου θυμίζει και την γιαγιά μου στο χωριό, να μας φτιάχνει βραστάρια και κάστανα στην ξυλόσομπα, ενώ εγώ σπάω στο ξύλο τον αδερφό μου και του πετάω καυτά καλτσούνια στην μούρη! παρόλη την παιδική αθωότητα, ήξερα ότι αυτό θα τον πόναγε και το απολάμβανα σαν δώρο τα χριστούγεννα! those were the days my friend....
4. the drugs DO work
5.
άφησα μουσάκι, δεν μου πάει καθόλου, αλλά μου δίνει την ψευδαίσθηση ότι έχω πηγούνι, ακόμα και τώρα που σιγά σιγά φέρνω του Πάγκαλου...
6. Το Ηράκλειο είναι η πιο άσχημη πόλη που έχω δει. κάπου είχα διαβάσει κάτι αντίστοιχο για την θήβα, αλλά ειλικρινά, το ηράκλειο είναι η κωλοτρυπίδα της Ελλάδας. Το γράφω εδώ, γιατί δεν το έχω δει ποτέ γραμμένο τόσα χρόνια, και είναι η μεγαλύτερη υποκρισία των ελληνικών ΜΜΕ, μετά την ομαδική αποθέωση του παρά5, και το ότι ο enteka δεν έχει ακόμα δικιά του στήλη σε έντυπο.
7. Λιμάνι Πειραιά, 2 το πρωί ξημερώματα Δευτέρας, άνθρωποι και ταρίφες: μένουμε Ουγκάντα.
8. Η κόντρα Μάκη-ALPHA. και τα μούτρα του μάκη όταν ο παπαδημούλης του είπε: δεν είστε δημοσιογράφος, είστε μεγαλοεκδότης!
(όταν ήμουν μικρός, είχα εναν συμμαθητή Μάκη, που όλοι τον φωνάζαμε κιμά. προφητικό...)
9. στο ντέρμπυ της Θεσ/κης, ο Βασσάρας υπέδειξε οφσάϊντ έναν κακομοίρη σεκιουριτά που μπήκε στο γήπεδο να μαζέψει κάτι χαρτιά..μουντιαλλανταλικός!
10.Κάντε επιτέλους κάτι καλό για τον πλανήτη!
απαλλάξτε τον από τον Νταλάρα του εξωτερικού, εδώ!

12 Comments:

Blogger marl(t) said...

α, ρε Πολύκαρπε τι κάθεσαι και σκέφτεσαι! Πάντως όντως το Ηράκλειο είναι κακάσχημη πόλη όπως δυστυχώς και όλες στην Κρήτη με τα Χανιά να σώζονται κάπως. Κάθε χρόνο πάω στην Κρήτη (φέτος δεν πήρα) και όλο και χειροτερεύει. Και ξέρουμε ποιός φταίει γι' αυτό...Τεσπά, η δική μου η γιαγιά σιγά να μη μου κάνει καλτσούνια. Τα αγοράζει και μου τα στέλνει όποτε αδειάσει από τα σήριαλ, καταλαβαίνεις...

2:07 μ.μ.  
Blogger sorry_girl said...

Μπαχαχα!έχω διπλώσει στα δυο από τα γέλια!
μπα σε καλό σου μεσημεριάτικα!

4:11 μ.μ.  
Blogger Gogo said...

1on, glitwses apo tin kopela pou vafotan dio wres!
2on, exw katagwgi apo Xania, kai exw faei tonous graviera me meli (sto akousma tou opoiou vgazoun spirakia oi kollitoi mou), alla auto me to tsai den to exw ksanakousei!
3on, oloi kseroun oti to Irakleio einai aisxos. To klasiko pou lene einia oti einai san mia deuteri Athina! Poli tha ithele lew egw!

5:34 μ.μ.  
Blogger Bitch Girl said...

"they do work" κάτι πρέπει να δουλεύει σωστά επιτέλους, η αναπαράσταση των καυγάδων κ των πρώτων φιλιών σούπερ tnx :)

6:31 μ.μ.  
Blogger Trilian said...

1. έχασα τέτοια ατάκα; Όχι ρε γαμώτο!
2. Καλά δεν ντρέπεσαι να μην πας στον γάμο της; Αυτά είναι must και από εκείνα που έχεις να θυμάσαι όταν εσύ ακόμα δηλώνεις 5 χρονών ενώ όλοι τριγύρω σου μεγαλώνουν και αναπαράγονται (οι δικοί μου οι γονείς πάντα με έβαζαν να κοιμηθώ με τον αδερφό μου όσο και αν τσακωνόμασταν… κάτι ήξεραν!).
3. Βραστάρι με γραβιέρα Γκρανμαδερ ρουλς! (οι γονείς μου ακόμα φτιάχνουν το χειμώνα όταν έχουμε γραβιέρα από το χωριό… εγώ δεν τρώω τυρί αλλά δεν θα το πιστέψεις αυτό μου ψιλοαρέσει) Αν πέταγες τα κάστανα κατευθείαν από ο την σόμπα θα ήταν πιο αποτελεσματικό Believe me I Know!!
4. They do?
5. τι εννοείς δίνει την ψευδαίσθηση ότι έχω πιγούνι; Μήπως τώρα δείχνει σαν πιγούνι με λάσπη; (παλιό αλλά καλό)
6. Το Ηράκλειο πάντα ήταν η πιο άσχημη πόλη!
7. 8. 9. 10. no comments!!! : )

11:07 π.μ.  
Blogger averel said...

Η Θηβα ειναι η κωλοτρυπιδα. Το Ηρακλειο ειναι οι τριχες.

2:57 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

οι κωλότριχες ίσως?
(αβερελ φίλε εσύ το είχες γράψει? δεν θυμόμουν σόρυ..)
μαρουλίτα: η γιαγιά μου δυστυχώς, δε μπορεί πλέον ούτε καλτσούνια, ούτε τπτ να κανει..τεσπα!
σορυ: θενκσ, τσιρ απ!
γωγω: δευτερος πειραιάς έχω ακούσει κ ίσως κ να ισχύει, αλλά μόνο εκεί γύρω στο λιμάνι..έχει ομορφιές ο πειραιάς!
bitch girl: εγώ θενξ
τριλιαν: δεν πήγα γιατί βαριόμουν να πάω οικογενειακώς, αλλά έχεις δίκιο... they DO work, αλλά που κ που:p, έχω παχύνει λίιιιγο, αλλά το παλεύω, αν κ εχει τον απάλευτο, εξού κ το μουσάκι..
κ τώρα πάω να σβήσω όλα τα ποστ για τον κοτσιρα, την αραπογλου κ τον τζέρυ, μην ψαχνομαστε κ σε λίγο, έτσι που πάει η δουλειά...

3:08 μ.μ.  
Blogger pwlina said...

xaxaxaxaxaxaaxa de se pisteuw!:P

7:07 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

pwlina, pisteve k mi erevna

11:06 π.μ.  
Blogger enteka said...

oups, tora to eida. teleio!
:)

5:02 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

...Τι παιδί είσαι εσύ;

12:40 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

κουμπί.

1:44 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home