Σάββατο, Δεκεμβρίου 30, 2006

puzzled



(πάντα μισούσα τα σταυρόλεξα στα ταξίδια...)

11 Comments:

Blogger YO!Reeka's said...

psomiander the great χα χα χα

9:51 π.μ.  
Blogger Bitch Girl said...

at last someone spells Greece's second largest city right! Καλλλλή Χρονιά
Mr P :)

12:34 μ.μ.  
Blogger Trilian said...

αχα...

11:42 π.μ.  
Blogger Katerina said...

Καλή χρονιά Polykarpakeeeeee

1:20 μ.μ.  
Blogger αμμος said...

Χοχοχοχο!
Καλλλλή χρονιά Πολλλλύκαρπε.

4:21 μ.μ.  
Blogger sorry_girl said...

Τζινγκλ φακινγκ μπελλς
(ναι γύρισε η χαρωπή σου φιλενάδα!)
χεχε!
καλή χρονιά ωρέ!

1:06 μ.μ.  
Blogger enteka said...

kali xronia polykarpe!!

4:18 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

kala na sou mpei

4:40 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

LLLLLLLLOLLLLLLLLLLL

12:01 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλέ, ξέρεις ποιον θυμήθηκα τώρα;

Τον Κιοπέογλου!

Με τα φουντούκια της μανούΛΛΛΛας του.

Μοντιέ, τι εικόνα πρέπει να έχουνε οι πρωτευουσιάνοι για μας....

12:02 μ.μ.  
Anonymous Katerina Kaskantiri said...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

1:36 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home