Τετάρτη, Δεκεμβρίου 13, 2006

owned

condom.jpg
είναι κάποια ερωτήματα που προσωπικά πιστεύω ότι δε θα μπορέσω να απαντήσω ποτέ:

υπάρχει θεός? υπάρχει ζωή μετά από αυτή την -κυρίως- αηδία που υποτίθεται ότι ζω τώρα? οι γονείς μου σοβαρά κάποτε έκαναν σεξ για να με κάνουν? τι ακριβώς κατάφερε ο σόλιντ 2 χρόνια στον ολυμπιακό? είναι το yield ο χειρότερος δίσκος των pearl jam ή απλά το λέω επειδή όταν το αγόρασα ήμουν φρεσκοχωρισμένος και από τότε όποτε ακούω το wishlist μου'ρχεται αναγούλα και χασμουρητό ταυτόχρονα?

believe it or not, αυτά τα ερωτήματα επιστρέφουν ξανά και ξανά στο μυαλό μου κατά καιρούς (αυτό με το yield μου συνέβη τελευταία φορά στην συναυλία των pearl jam) , και ειλικρινά πιστεύω ότι δε θα τα απαντήσω ποτέ. Το πρόβλημα είναι ότι όσο μεγαλώνω, προστίθενται κι άλλα. Για παράδειγμα, πρόσφατα άκουσα αυτό:

"να σου πω, τι δουλειά έχει το προφυλακτικό στα σκουπίδια σου? αφού εμείς δεν βάζουμε!"


και ομολογώ ότι ούτε αυτή την φορά βρήκα πειστική απάντηση...





(το συγκεκριμένο ποστ μπορείτε να το βρείτε και ΕΔΩ, μαζί με άλλα, καλύτερα, που δεν ειναι δικά μου. μπάη-μπάη!)

23 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

hi, poly
νομίζω ότι έχω τις καυτές απαντήσεις που τόσο πολύ θες να μάθεις. Άκου λοιπόν
1) ναι υπάρχει αλλά δεν παίρνω κι'όρκο
2) ναι το έκαναν για να σε κάνουν, αλλά δεν είχαν εσένα στο μυαλό τους ως αποτέλεσμα
3) ναι είναι ο χειρότερος αλλά ως φρεσκοχωρισμένος είχες απώλεια κρίσεως και δεν ήξερες τι σου γίνεται
4)(το καλύτερο που μπορείς να απαντήσεις, τραστ μι) ναι, δε βάζουμε αλλά ο τριανταφ. είπε ότι είναι αναξιόπιστα και πήρα για να δω(!!!!!!!!!!!) (απομάκρυνε τα τηγάνια καλού-κακού)
αν έχεις κι άλλες απορίες, μπι μαι γκεστ.......

11:43 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

there and BACK AGAIN

12:14 μ.μ.  
Blogger marl(t) said...

εγώ έχω 3 απορίες:
1. σοβαρά υπάρχει γυναίκα που έκανε τέτοια ερώτηση περιμένοντας απάντηση;
2. υπάρχουν γυναίκες που ψάχνουν στα σκουπίδια του γκόμενού τους; Έστω κοιτάνε μέσα στο καλάθι δήθεν τυχαία;
3. δε βάζετε;;;;;

1:17 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

@anonymous: pws na be your guest? einai san na mou kaneis anapantiti me apokripsi k na perimeneis meta na exw to tilefwno sou...
@kara: de se katalava arouli
@maroulita: i plead the fifth

1:38 μ.μ.  
Blogger tzo said...

Εγώ θέλω πολύ να ακούσω την μη πειστική απάντηση στο τελευταίο ερώτημα! Λοιπόν;

2:31 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

xaxaxa akou "loipon"!
etsi "loipon" mou eipe k ekeini k den iksera ti na tis pw..
me afstiro yfos to les k esy?
tis eipa oti eixa dwsei to spiti ston aderfo mou kai 8a to afise aftos.(di8en adiafora)

to peristatiko egine palia, apla prox8es mazeva ta skoupidia k ka8ariza to spiti kai to 8imi8ika..

3:11 μ.μ.  
Blogger marl(t) said...

και βρήκες προφυλακτικά στα σκουπίδια σου ενώ δεν παίζει γκόμενα; Να το κοιτάξεις, είναι σοβαρό darling...

4:07 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

poios sou eipe oti den paizei?

(adiaforo sfyrigma...)

4:16 μ.μ.  
Blogger marl(t) said...

εσύ τα λες, εγώ απλά συμπεραίνω :)

4:39 μ.μ.  
Blogger nassos said...

υπάρχει θεός?
===================================
Εξαρτάται. Πιστεύεις στο τυχαίο ή σε μια ανωτέρα δύναμη;;

υπάρχει ζωή μετά από αυτή την -κυρίως- αηδία που υποτίθεται ότι ζω τώρα?
===================================
Ναι, και είναι καλύτερη.

οι γονείς μου σοβαρά κάποτε έκαναν σεξ για να με κάνουν?
===================================
Μπα...

Το πρόβλημα είναι ότι όσο μεγαλώνω, προστίθενται κι άλλα.
===================================
Life is much more simple when you're young...

6:06 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

paizei, pws den paizei...

7:07 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

nasso gia ton sollied omws pou kaigomai, mougka e?

1:08 π.μ.  
Blogger nassos said...

Παναθηναϊκός είμαι. Άσε τώρα, φάγαμε 4 Γαλλικές μπαγκέτες.

Όσο για τον Sollied, καιρός να δει ο Κόκκαλης γιατί δεν αποδίδουν οι παίχτες. Ο Sollied είναι μια χαρά προπονητής, αλλά βλέπεις... θέλει πειθαρχία, όχι καφενείο...

9:12 π.μ.  
Blogger Crucilla said...

Αμάν ρε παιδιά, η χαρά του άντρα έγινε το ποστ. Από σεξ στο ποδόσφαιρο.

9:28 π.μ.  
Blogger nassos said...

Θέλεις να μιλήσουμε και για μόδα!!!;;;

(το αντρικό καπέλο γίνεται και πάλι in! Καλό ε;)

9:59 π.μ.  
Blogger Gogo said...

Life is hard and then you die, pou leei kai kapoios/a blogger... Einai toso alitheia.

11:21 π.μ.  
Blogger Trilian said...

Θα προτιμούσες οι γονείς σου να σε έκαναν σε σωλήνα αντί για σεξ; Άλλο ένα ερώτημα… εγώ πάντως όχι!

12:27 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

kalws tin trillian! oxi vevaia, alla k mono i idea oti oi goneis mou kanane sex, den einai ligo creepy?

gogo mou eksartatai pws to vlepei kaneis, k ti fasi pernaei....

12:30 μ.μ.  
Blogger nassos said...

Μόνο που άν σε έκαναν σε σωλήνα, ίσως τώρα να είχες και ένα δίδυμο αδελφάκι!! :D :D

12:35 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

nasso exw enan mikrotero adelfo k mou ftanei..
megalo ka8arma!

12:37 μ.μ.  
Blogger mymumcallsmecristie said...

ΧΑ!αυτο με τουσ γονεις και το σεξ το χω απορια κι εγω.Μονο που εγω τους ρωταω κατα καιρους.Η αληθεια ειναι οτι μια φορα τους ζαλισα και με εβρισαν.Αλλα κυριως γελανε.Ως μικρο πορωμενο βαζελακι δε μπορω να σου απαντησω στο ποδοσφαιρικο σου,κριμα θα ναι να ανοιξουμε και τετοια συζητηση!
στο αν υπαρχει θεοσ δε ξερω...αλλα
- Do you think there are people on other planets?
- I dont know Sparks,but i guess i would say,If it is just us, it seems like an awful waste of space.

Την εκπομπη με τα προφυλακτικα την ειχες δει?Εχει αγχωθει κοσμος και κοσμακης.Την καλυτερη ατακα by far μου την ειπε μια φιλη μου στο αυτι εκεινο το βραδυ¨
"Ειδες που γκρινιαζεις ρε,μπορει να ειμαι αγαμητη αλλα τουλαχιστον ειμαι υγιης"

7:13 μ.μ.  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Polikarpe metefere:

"Xaxaxa bravo re minessota poli kalo post."

12:38 μ.μ.  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Polikarpe metefere:

"Xaxaxa bravo re minessota poli kalo post."

12:38 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home