Τετάρτη, Δεκεμβρίου 06, 2006

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟΠ10-special: ΟΛΟΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ 11!(ΜΕΡΗ 3, 4, 5)

Συνέχεια της συνήθειας που έγινε λατρεία.
ξεκινάμε?

ΤΡΙΑ: 11 ΨΕΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΣΥΧΝΑ

1. " Όχι, δεν έχω σχέση..."
2. "user name: polikarpos"
3. "Ναι ρε μάνα, ΕΧΩ λεφτά..ΈΧΩ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ, μην με πρήζεις"
4. "Το τσιγάρο το'χω ελαττώσει"
5. "..κάνω δίαιτα"
6. "έχω έναν φίλο από την δουλειά,τον πολύκαρπο κι έχει ένα blog..θα στο στείλω καμιά μέρα, έχει πλάκα."
7. "το είχα στο αθόρυβο"
8. "κοιμόμουν και δεν το άκουσα"
9. "πολύ δουλειά, άσε..."
10."η ποια? όχι ρε δεν παίζει κάτι..δε μου αρέσει καν"
11."μα με την [εισάγετε όνομα πρώην εδώ] είμαστε φίλοι!"

ΤΕΣΣΕΡΑ: 11 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΙΣΩ (και δεν μισούν -τόσο- οι άλλοι)
1. το ΠΑΣΟΚ
2. αυτούς που κάθονται αριστερά στις κυλιόμενες του μετρό. αν είχα μια καραμπίνα θα τους σκότωνα όλους.
3.την J-Lo
4. Τις ταινίες της Βουγιουκλάκη (εκτός από το δόλωμα- είναι όμως κι ένα αγόρι λαλαλαλλααααα)
5. Ο πουρές.
6. Η σαντιγύ.
7. τα μπλογκ που αρχίζουν από -μαν (εκτός του αντώναρου)
8.Βίσση/Βανδή.
9. όλες τις φετινές τηλεοπτικές σειρές. ειδικά μία. (οκ δε με διαβάζει πια η μαρία, οπότε θα το γράψω: αυτή η πόρνη η Ιωάννα της καρδιάς. Γκρρρρρρρ)
10. Τα γαλλικά
11. Τον ΗΣΑΠ το καλοκαίρι

ΠΕΝΤΕ: 11 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ (και δεν αγαπούν-τόσο- οι άλλοι)
1. Η Paris Hilton (είπα να ξεκινήσω δυνατά)
2. Το ταμπάσκο. Σε τηγανητά αυγά. Μετά από μεθύσι. Για πρωινό. μιαμ!
3. Το γλυκό ποπ-κορν
4. Beans on toast
5. τις κοντές
6. το ροζ (real men wear pink)
7. την Γηραιά Αλβιόνα
8. τις ταινίες του Jim Carrey
9.να κάνω σεξ και να είμαι από κάτω
10.τις παραξενιές μου
11. να λέω διάφορα ψέμματα σε ταξιτζήδες για να δω αντιδράσεις (ότι είμαι πασόκ, παναθηναϊκός, συγκοινωνιολόγος,κλπ αναλόγως τον ταρίφα)

31 Comments:

Blogger Katerina said...

Πωωωωω ρε πούστη μου, τι μου θύμησες τώρα αυτούς τους μαλάκες τους στεκόμενους αριστερά στις κυλιόμενες;;;
Ούζι!

12:14 μ.μ.  
Blogger Katerina said...

Α και πού'σαι! Καλημέρα&εγώ αγαπώ Jim Carrey. Αν και με χάλασε η βλακεία που κάνει τώρα τελευταία με αυτή την τελευταία που κυκλοφορεί. Αλλά έτσι είναι. Xanax will bring us together.

12:16 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

κατερινάκι με απογητεύεις!
ΑΜΕΣΩΣ μόλις έβαλα την Παρί, σκέφτηκα το γέλιο που θα κάνω με το κράξιμο που θα μου ρίξεις..!
καλημέρα

12:29 μ.μ.  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Παρε να γουσταρεις. Και που'σαι poli,aφ ενος ζυγου.

12:44 μ.μ.  
Blogger enteka said...

:) συμφωνώ για τις κυλιόμενες σκάλες

12:50 μ.μ.  
Blogger Crucilla said...

Είμαστε τόσοι πολλοί με τις κυλιόμενες;;;
Σε είχα σε εκτίμηση ...Άκου Πάρις Χίλτον...την κοτομούρα που λέει και η Κατερίνα. Go girl , κραξ΄τον !

α, στο 3, υπάρχει άλλο ένα ψέμα - όλα τα λεφτά.
"Ναι ρε μαλάκα, έφτασα, σου λέω, παρκάρω"

1:01 μ.μ.  
Blogger sorry_girl said...

Αυτό το 9 στα πράγματα που αγαπάς!
Μμμμμ..παίζει και να είσαι ο ιδανικός άντρας!
Χεχεχεχχχχχ!
Καλά την Paris δεν μπαίνω καν στον κόπο να την σχολιάσω!
:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPppp

1:38 μ.μ.  
Blogger marl(t) said...

1. ροζ; Είσαι σίγουρος; Γιατί είδα πολύ ροζ στο Κολωνάκι. Και όχι δεν ήταν gay. Θέλεις να ανήκεις σε αυτή τη συνωμοταξία;
2. Γηραιά Αλβιώνα; Είσαι σίγουρος; Γιατί δεν ξέρω και κανέναν να τη μισεί, μάλλον το αντίθετο...
3. τις κοντές; Αυτό με προβλημάτισε...Δεν ήξερα ότι υπήρχε προκατάληψη εις βάρος τους εκ μέρους των ανδρών. Ξέρω όμως πολλούς θεόκοντους που κοιτάνε τις ψηλές (αχαχαχαχα!) οπότε μάλλον κάτι ξέρεις παραπάνω. Εγώ είμαι 1,64 περνάω λες το όριο για να ανήκω στις μέτριες κι όχι στις κοντές; Just to be safe on both sides...

1:41 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

@misirlou: στο βιντεάκι ο τζιμ είναι φτυστός με τις ολυμπιονίκεις μας..
@enteka, crucilla: τελικά βλέπω δεν είμαστε λίγοι..
επίσης, εμμένω: PARIS HILTON!
@sorry: ειρωνικά το λες φαντάζομαι, οι περισσότερες με λένε τεμπέλη! :)
@maroulita:
1)ε εντάξει επειδή φοράω πού κ πού (εε..αρκετά συχνά) ροζ δεν σημαίνει ότι έγινα ντε κ καλά κολωνακιώτης!τους μίσησες πραγματικά ε?
2)σε πληροφορώ ότι όλοι οι φοιτητές στην αγγλία, με ελάχιστες εξαιρέσεις, την μισούσαν, και την αγγλία, και τις νήσους..τεσπά
3)κοντές γύρω στο 1.60
οι τελευταίες 2 σχέσεις μου ήταν κάτω από 1.60. εγώ είμαι 1.75 (σιγά το μπόϊ βέβαια), οπότε εσένα με παπά (τακούνια ορ νοτ) σε θεωρώ κανονική..
αυτό δε το combo κοντός - ψηλή (βλέπε πχ σταλόνε-μπριγκίτε νίλσεν) το θεωρώ πιο γελοίο θέαμα και από το "πολύ την κυριακή"

1:53 μ.μ.  
Blogger marl(t) said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

2:02 μ.μ.  
Blogger marl(t) said...

Κολωνακιώτες θα εννοείς τους θαμώνες, ο οποίοι είναι ως επί το πλείστον βικτίμια και γι' αυτό φοράνε όλοι τα ίδια. Για τους κατοίκους δεν μπορώ να μιλήσω, καταλαβαίνεις...Όσο για το άλλο θέμα έχω μια φίλη 1,83 ύψος. Η καημένη ζει ένα δράμα. Εκτός που δε χωράει στα καθίσματα των trendοπαρακμιακών θεάτρων τύπου Θέατρο Θησείο της την πέφτουν όλοι οι κοντοί με ατάκες τύπου "γεια σου, τσολιά μου!" Classy, δε βρίσκεις;

2:03 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

ΤΣΟΛΙΑ?
ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧ
νόμιζα ότι αυτά παίζανε σαν ατάκες ΜΟΝΟ σε κάτι σειρές του Παρτσαλάκη και του Πάνου Μιχαλόπουλου...Άντε και από κανένα ταξιτζή..
έλα παναγία μου, τι άλλο θα ακούσω εδώ μέσα!
όσο για τους κολωνακιώτες,ναι, τους θαμώνες εννοούσα...δεν νομίζω όλος αυτός ο συρφετός να είναι κάτοικοι...

2:09 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

kavlosan oles tous.

2:30 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

epeidi exw mia ypopsia..
tsoup mporeis na min afineis poustika sxolia sto blog mou? efxaristw. :)

2:57 μ.μ.  
Blogger Trilian said...

Δηλαδή με τα πρώτα 11 ψέματα μας είπες 11 αλήθειες! Χα! Λοιπόν… (ωχ αυτή θα πει πολλά)… αυτό νομίζω ότι είναι τέλειο βιντεάκι… http://www.youtube.com/watch?v=EiGt-tBZreQ&NR … αυτά!

ΥΓ : καλά ρε δεν ντρέπεσαι να λες ότι δεν έχεις χέσει; Εεε σχέση; Χχχχχ φτου σου!

3:15 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

@trillian: akrivws! episis, ntrepomai, alla den mporw na antista8wwwww!
kai mia dior8wsis:
ELENITSA mporeis na min afineis poustika sxolia sto blog mou?
efxaristw :)

3:18 μ.μ.  
Blogger Katerina said...

Χεχεχε κοτομούρα... Τα είπε όλα η Κρουσίλα! Τσολιά μου εσύ!
Είδες, μία φορά είπα να μην αναλωθώ (sic) στα τετριμμένα! Μήπως μου έχει βγει η φήμη της τσουλοσκιάχτρας;;; Χμμμμ
Εγώ είμαι ένα και 64, μετράω;;
Αλλά τι να λέμε, σάμπως φταίει και η Πάρις που είναι έτσι που είναι; Μπορεί και μεις άμα είχαμε τόσα λεφτά να είμασταν τα ίδια. *φτου φτου*

3:57 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

επιμένω με το παρισάκι: μπορεί να είναι λίγο (εώς πολύ) skanky, αλλά όλοι έχουμε ενα (τουλάχιστον) guilty pleasure....
επίσης, όλες οι ελληνίδες 1.64 είστε?
απάντησα περί ύψους στην μαρουλίτα, μην με κάνετε να επαναλαμβάνομαι, είμαι ήδη βαρετός, as it is...

4:10 μ.μ.  
Blogger Trilian said...

εγω είμαι 1,73... όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω σαν τον Πολύκαρπο (στο υψος)

4:14 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

1.60 k maresei!gt gustarw na pernw mplo-ou tzomps orthia.mpakakakakkakaa.

4:58 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

[pArtA] ;D

4:59 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

@trillian: siga re tril, toso ipsilous stoxous vazeis panta stin zwi sou?
@ it iz: re elenitsa mpourdelo mou tokanes to post....

5:12 μ.μ.  
Blogger Bitch Girl said...

έχω φάει ένα κόλλημα τις τελευταίες 2 βδομάδες κ βάζω παντού ταμπάσκο, όχι μόνο στα αυγά :) baked beans γιακ, οι τύποι αριστερά στις σκάλες μου τη σπάνε περισσότερο κι από τα ηχογραφημένα μηνύματα πριν τις στάσεις, αφήστε κ κανέναν που βιάζεται να περάσει, αμάν!

6:55 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

εγώ βάζω και στον ντάκο!
τσεκ δισ άουτ:
παξιμάδι--> από πάνω:
λίγο νερό και λάδι-->από πάνω:
τριμμένη ντομάτα-->από πάνω:
κατίκι ή flair--> από πάνω:
ρίγανη, κάπαρη, tabasco.
ΓΑΜΕΙ!
το έφτιαξα μια φορά στην μητέρα μου που είναι από την Κρήτη και πήγε να πάθει εγκεφαλικό από την ιεροσυλία!
αλλα ΓΑΜΕΙ νέβερδιλές.
κίσηζ!

7:08 μ.μ.  
Blogger Crucilla said...

1.66 είμαι ψηλή ή κοντή;;
Επίσης, νόστιμος ο αλτερνατιβ ντάκος. Να πεις τσι μανούλας ότι είναι ντάκος φιουζιον....

10:30 π.μ.  
Blogger wetex said...

Paris Hilton: she loves Greeks you know....polla iposxomeno afto.....

2:43 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

ma giafto ta grafw k egw..mpas k ta diavasei o publicist tis, me vrei skertsozo k pikantiko (pou eimai) kai me kalesoun se kanena yacht gia threesome, kokes, pate solomou k mpirimpa..
dld min nomizeis oti to vlepw k gw sovara, ena kapritsio einai 8a mou perasei!
(wetex thnx gia to sxolio. i've been expecting you, pou leei k o robbie)

2:49 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

tha xe endiaferon na grapseis gia ta 11 psemmata pou sou lene sinithws:)

ps. narkise...

10:49 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

είμαι 1,76,και σεξ κάνω όπως να ναι.αμέεε

10:56 π.μ.  
Blogger polikarpos said...

μαγκιά σου.

υγ: τι φοράς?

10:44 π.μ.  
Blogger Unknown said...

χε χε,δε σου λέω ακόμα!

4:13 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home