Τετάρτη, Νοεμβρίου 22, 2006

Project Mayhem στο Πλαίσιο (καλά, καμία σχέση, απλά μου άρεσε σαν τίτλος)

"Η forthnet φταίει. Θα περιμένετε λίγο να δω ποιο είναι το πρόβλημα?"
η ξανθιά στο ταμείο του Πλαίσιου, κάνει ό,τι μπορεί για να με τουμπάρει. Ξέρω ότι αυτή έχει κάνει την μαλακία και είμαι τώρα 2 βδομάδες χωρίς ίντερνετ. "Δεν έχουν στείλει ακόμα την αίτηση σας." μου εξηγήσανε από την forthnet. και έχουν δίκιο. όταν συμπλήρωσα την αίτηση, πριν 2 εβδομάδες, η ίδια υπάλληλος μου είπε "θα την στείλουμε αύριο το πρωί τελικά. τώρα κλέινουμε." τελικά δεν την στείλανε ποτέ.
ήδη περιμένω μισή ώρα όρθιος, ενώ η ξανθιά εξυπηρετεί άλλους και αποφεύγει να με κοιτάξει. την πλησιάζω εκνευρισμένος.
"συγνώμη, γίνατε δημόσιο και δεν το έχω μάθει? περιμένω μισή ώρα όρθιος, τι θα γίνει?"
"να περιμένετε λίγο ακόμα κύριε"
"μα συγνώμη, βάλατε λάθος κωδικό και με χρεώσατε για ένα προϊόν που δεν υπάρχει, μετά δεν στείλατε καν την αίτηση στην forthnet, και τώρα με έχετε και περιμένω μισή ώρα, όρθιος.. Τι θα γίνει?"
"σε μισό λεπτό κύριε."
βράζω από νεύρα, αλλά κάνω μια βόλτα στο μαγαζί να περάσει η ώρα. Χαζεύω τα κινητά που έχουν στις προθήκες , δεμένα με αυτά τα καλώδια για να μην τα κλέβουν.
"κοίτα να δεις που είναι κανονικές συσκευές" σκέφτομαι ενώ χαζεύω ένα από τα τελευταία νόκια με μπλουτουθ, τζιπιεσ, ανιχνευτή μετάλλων και πτυσσόμενη καβουρόψιχα... παίζω λίγο με το μενού του, και το ίδιο κάνουν και άλλοι αργόσχολοι δίπλα μου..
and then it hits me.
τα κινητά νόκια,έχουν μια επιλογή στο μενού τους, που σου επιτρέπει να αλλάζεις την ονομασία κάθε προφίλ. για παράδειγμα, μπορείς να μετονομάσεις το "αθόρυβο" προφίλ σε "σκασμός", "Σςςςς" κλπ. η ονομασία που επιλέγεις φαίνεται και στην οθόνη του κινητού.
κάνω ότι χαζεύω τα νόκια του μαγαζιού, και αρχίζω να αλλάζω τα ονόματα στα προφίλ! όλα μου τα νεύρα διοχετεύονται στην επιλογή ονόματος σε κάθε κινητό..:
"ΣΚΑΤΑ"
"ΓΑΜΙΕΣΤΕ"
"ΚΑΡΙΟΛΕΣ"

"ΠΟΥΤΑΝΕΣ"
"ΓΑΜΩ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ"
"ΚΟΤΣΙΡΑΣ" και άλλα που δεν θυμάμαι.
και τότε ακούω την φωνή της ξανθιάς υπαλλήλου, μετά από 40 λεπτά όρθιος.
"είστε έτοιμος"
πλησιάζω χαμογελαστός. την ευχαριστώ πολύ ευγενικά, και φεύγω αφήνοντας πίσω γαμωσταυρίδια σε όλα τα νόκια τους.
την επόμενη φορά που κάποιος θα ζητήσει πληροφορίες για νέο νόκια, και η ξανθιά θα του πει "ρίξτε μια ματιά στα μοντέλα που έχουμε στις προθήκες", ας πούμε ότι, θα τους περιμένει και τους δύο μια μικρή έκπληξη!
ανώριμο και αναποτελεσματικό, δεν το αρνούμαι, αλλά εγώ πάντως, και εκτονώθηκα, και πέρασα και ευχάριστα την ώρα μου.
σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

7 Comments:

Blogger Misirlou Oubliez said...

ΜΟΝΟΚΟΤΥΛΗΔΟΝΟ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΠΑΝΤΕΣ

12:40 μ.μ.  
Blogger Bitch Girl said...

"the revenge of witty/weedy Poly" χεχεχε

1:01 μ.μ.  
Blogger Crucilla said...

Απαιτώ ως άπιστος Θωμάς να μου αποκαλύψεις ( στειλ'το και με μέηλ) πιο Πλαίσιο είναι για να πάω και να το διαπιστώσω...Άσε που θα σπάσω και πλάκα...Να πάρω και κανένα παιδάκι για ξεκάρφωμα και μετά να τσακωθώ με τον υπεύθυνο;;;
Επιπλέον , γιατί μόνο "Κότσιρας";;
Το "Παπακαλιάτης" δεν σου έκανε;

1:06 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

to plaisio sto syntgma itan, alla to peristatiko einai sxetika palio, dld prin peripou enan mina...
8a ta exoun allaksei sigoura mexri simera.. :(
afti i ksan8ia btw, entelws axwnefti...

1:21 μ.μ.  
Blogger Fight Back said...

xaxa τι παλικαρι.
Γουσταρω μικρες επαναστασεις που τις κανεις μονο για την παρτη σου (αμα κανεις παρτυ ομως να μας καλεσεις, ετσι?)

2:08 μ.μ.  
Blogger marl(t) said...

θα είναι αυτή η ηλίθια που μου είπε πως μου πέρασε κάτι στην κάρτα με δόσεις και τελικά ήταν άπαξ...Γλυκύτατη κοπέλα και πολύ ευγενική, ιδίως με τις γυναίκες που βλέπονται στοιχειωδώς και τις κόβει και ο επόμενος στη σειρά...

6:07 μ.μ.  
Blogger sorry_girl said...

Κορυφαίο!
Χεχεχ ακόμα γελάω ρε συ!

10:47 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home