Δευτέρα, Δεκεμβρίου 11, 2006

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟΠ10-special: ΟΛΟΙ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ 11!(ΜΕΡΗ 6,7)

ΕΞΙ: 11 BLOGS ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΤΑ LINK ΜΟΥ (ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ)

1. fightback
2. peepingtom (new address)
3. deadend mind
4. varetos
5. the6milliondollarstory
6. crucilla
7. trilian
8. allitnil
9. blogarismenos
10.press-gr
11.κύριος Φώλιος

ΕΦΤΑ: 11 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΠΑΝΕ ΣΤΟ CRACK HITLER

1. Ότι όλοι εκεί μέσα (εκτός από έναν) γράφουν καλύτερα από εμένα.
2. Ότι ακόμα και αυτός ο ένας γράφει καλύτερα από εμένα, απλά έκανε το λάθος να βάλει reference τους funeral for a friend.
3. Ότι θα γίνουν (σχετικά) διάσημοι πριν από εμένα.
4. Ότι τελικά θα γίνω εγώ πιο διάσημος ενώ αυτοί το αξίζουν περισσότερο από εμένα.
5. Ότι φαίνονται παρέα. κι εγώ δεν έχω πολλές.
6. Ότι κανα-δύο από αυτούς ζουν στην Αγγλία. Και ζηλεύω.
7. Ότι ένας από αυτούς έστειλε mail και έκραξε κάποιον σε κάποιο άλλο site, για τους σωστούς λόγους, και όχι απλά για να ακουστεί το όνομά του. ήταν μια κίνηση που θα'θελα να'χα κάνει κι εγώ. Προ πολλού.
8. Το cuddles σαν υπογραφή. Γαμάει. Ζηλεύω.
9. Ότι κράζουν τόσο πολύ τους gay.(αυτό πάλι το εννοώ)
10. Ότι εκτός από ένα ποστ για τους annuals, δεν νομίζω να έχω διαβάσει ΤΙΠΟΤΑ χαρούμενο/αισιόδοξο/μη μίζερο εκεί μέσα. Το οποίο είναι ΚΑΙ καλό, και ΚΑΚΟ. Αλλά εγώ εδώ το λέω περισσότερο για το κακό της φάσης. cheer up ρε ζαμπονιάρηδες!
11. Ότι έτσι που το πάνε θα φάνε καμιά μήνυση και θα το κλείσουν.

21 Comments:

Blogger enteka said...

:):)

2:39 μ.μ.  
Blogger tzo said...

Πωπω τέλειο το Crack Hitler, έχω μείνει πολύ πίσω γαμώτο!!!!!

2:42 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

ΠΑΛΙ δεν με έγραψες ?
αμαν

3:11 μ.μ.  
Blogger Trilian said...

όντως το crack hitler είναι πολύ καλό αλλά επικίνδυνο σπορ! ; )

3:16 μ.μ.  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Θα ηθελα τον εντεκα να τον λεγανε εκατονεντεκα για να μην τελειωσουν ποτε αυτες οι λιστες.

3:23 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

@allitnil de ksereis to crackhitler?
mastigwma k prosefxi! sas fagane oi erwtes!
@margarita: eimai paradosiakos, stirizw mono ton antra sou
@trilian: hello :)
@misi: edw exw spasei to kefali mou na kanw alles 4 aksioprepeis mpas k teleiwsei to rimadi, plaka mas kaneis?

3:31 μ.μ.  
Blogger Unknown said...

δεν ματααναφέρομαι(τι παράπονο και αυτό)και δεν ξέρω τι είναι το κρακ χίτλερ.

4:15 μ.μ.  
Blogger YO!Reeka's said...

α-χα! ώστε δεν με διαβάζεις! σε τσάκωσα!
μέχρι την επόμενη εβδομάδα να εχεις καλύψει τα βασικά, θα σε εξετάσω :)

4:22 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

thanks που με διαβάζεις, αυτό με τα link διορθώνεται.. κι άλλοι έχουν κάνει το ίδιο λάθος!

8:16 μ.μ.  
Blogger Fight Back said...

Ειναι ευχαριστο να ξερεις οτι σε διαβαζουν, αυτοι που διαβαζεις κι εσυ.
(η πρωτη θεση σημαινει οτι ειμαι νουμερο ενα μπροστα απο τους υπολοιπους ε?)

10:08 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

pososta perneis re ap to c.h.?

10:08 μ.μ.  
Blogger wetex said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

12:29 π.μ.  
Blogger wetex said...

pantos na kseris gia crack hitler oti ola afta pou kanoune einai vitrina....kata vathos akoune Antipa...rota tous.

3:16 μ.μ.  
Blogger marl(t) said...

Αντύπα! Αχ, πόσο γέλασα! Καιρό είχα να ακούσω το όνομά του πόσο μάλλον να το δω και γραμμένο. Ζει αυτός; "Μωρό μου, καλησπέρα. Σε σκεφτόμουν οοόλη μέρα..."

3:18 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως ζει!

"άθελα μου, άαααθελααα μου, σε ταπείνωσαααα καρδιά μου"

αντύπας ρουλζ δε φάκιν γιούνιβερσ

4:13 μ.μ.  
Blogger Crucilla said...

Αυτός δεν ήταν που είπε την τρισμέγιστη αλήθεια..."Είμαι στα χάη μου , όταν σε έχω πλάι μου;;"

5:14 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

είναι αυτός που έχει πει το

'θα ντυθω γαμπρός, και απο εδώ και μπρος....


θα τα πίνω για μένα

θα τα σπάω για μένα

θα γελάω για μένα

θα πληρώνω για μενα

γιατί μέχρι σήμερα-ααααα

όλα τα ΄κανα για 'σένα..'

στο repeat

9:28 μ.μ.  
Blogger marl(t) said...

αχ, πάρα πολύ γέλασα με το σημερινό flashback-αφιέρωμα στον Αντύπα. Μορφή ο τύπος κι έχει πει αθάνατα σουξέ, ε;

10:29 μ.μ.  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Δεν αντεχω θα πω κι εγω το αγαπημενο μου απο Αντυπα

"Φιλοξενουμενος,
πανω στο στρωμα σου,
μεσα στο σωμα σου,
ενας ακομας σου..."

Παω να κλαψω.

12:47 π.μ.  
Blogger Katerina said...

ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ!
Στο μυαλό μου ξέσπασε οταν σε είδα!
Πλάκα πλάκα το Αντυπάκι έχει πολύ περισσότερα σουξέ εγχάραγκτα στην κοινή μας συνείδηση από τους περισσότερους γυφτομάγκες στη μουσική σκηνή τη σήμερον.

1:00 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

"Φιλοξενουμενος,
πανω στο στρωμα σου,
μεσα στο σωμα σου,
ενας ακομας σου..."

βαρύς στίχος αυτός..

με έπιασε ένα ψυχομπούκωμα..

1:38 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home