Παρασκευή, Δεκεμβρίου 29, 2006

owned (again)

lights out
είχε αγοράσει μια πλαστική φωτιζόμενη επιγραφή από ένα funky (και καλά) κατάστημα δώρων στο κολωνάκι : sex in progress, ανακοίνωνε, με μεγάλα, φωτεινά γράμματα.

την χρησιμοποιούσε σαν φωτιστικό στο υπνοδωμάτιο. δούλευε με μπαταρίες, και την είχε κρεμάσει δίπλα στο κρεβάτι του. με την μαρία ήταν το αστείο τους. όποτε μπαίναν στο υπνοδωμάτιο για σεξ, αυτός ή και καμιά φορά παιχνιδιάρικα και αυτή, πατάγαν το κουμπάκι, άναβε το φωτιστικό, κλείναν τα φώτα, και το έκαναν..

όταν σηκωνόντουσαν για τσιγάρο και συμμάζεμα μετά, έσβηναν ξανά την επιγραφή, χαμογελώντας μεταξύ τους νωχελικά και πονηρά..

η μαρία τον χώρισε όταν μια μέρα στο σπίτι του, και λίγο πριν μπει μέσα της, πάτησε το κουμπάκι της επιγραφής και αυτή είχε ξεμείνει από μπαταρίες.

παρόλο που η μαρία είχε να τον δει και να τον επισκεφτεί κοντά μια βδομάδα.



(το κείμενο ανέβηκε και στο Feeling Minnesota)

4 Comments:

Blogger Μαύρος Γάτος said...

Ηθικόν δίδαγμα: να αγοράζετε μόνο gadgets με φις.

Σ;0)))))

9:56 μ.μ.  
Blogger Trilian said...

παρόλα αυτά αυτό δεν σημαίνει τίποτα… θα μπορούσε η τελευταία φορά να ήταν το κύκνειο άσμα των μπαταριών έτσι και αλλιώς…. Κάποια στιγμή θα τελείωναν… μήπως τελικά είμαι πολύ χαλβάς;

11:42 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

kalo

1:34 μ.μ.  
Anonymous Κατερίνα Κασκαντίρη said...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

1:42 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home