Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 22, 2006

the waiting drove me mad

πιτσιρικάς, στο σπίτι του φίλου μου του σήφη, να ακούμε το VS από πικάπ, και εγώ να ξεφυλλίζω αυτό:

τόσα χρόνια μετά, τόσοι άνθρωποι που ήρθαν και έφυγαν, που ήρθαν και έμειναν, δεκατόσα χρόνια αγάπης, σεξ, φιλίας, απογοήτευσης, ξεφτίλας, δουλειάς, ανεμελιάς, νίκης, ήττας, συμβιβασμών, ζαλάδας και τσίτας, εγώ πάνω, και εγώ πάλι κάτω. εγώ στα χανιά, στην αθήνα, στην αγγλία, στην λαμία, στην λήμνο, στην γαλλία, στην ισπανία, στην δανία, την σουηδία και την γερμανία, σε μέρη που αγάπησα και μέρη που δε θα ξαναπάω ποτέ, φίλοι, γκόμενες, αγάπες, γαμήσια, χαρές, λύπες, να ανεβαίνω αθήνα και να τρώω το χαρτζηλίκι μου σε σινγκλάκια, να βλέπω το singles με την τζο και να γελάμε με τα ρούχα του γκόσαρντ, ο σήφης να με ρωτάει αν έχω ακούσει το who you are, με τον μάνο να τζαμάρουμε παιδάκια ακόμα το state of love and trust, να κλαίω με το loveboatcaptain, να σχεδιάζω τατού -που δεν έγινε ποτέ- το i am mine, να ακούω τον εαυτό μου στο bootleg της δεύτερης συναυλίας τους στο λονδίνο, να χτυπιέμαι σαν παιδάκι με τον αντώνη πριν 2 βδομάδες σε ένα πάρτυ με το alive. όπου με φτάνουν τα πόδια μου, το μυαλό μου, και τα λεφτά που έχω στην τσέπη. μερικές φορές η ζωή δε σε αφήνει ήσυχο.

είμαι ο ίδιος. και η μουσική μέσα μου είναι η ίδια.

COUNTDOWN TO BLISS:

3 days


don't it make you smile...?

4 Comments:

Blogger sorry_girl said...

Άμα θες..γράφεις κιμπαριές!

5:13 μ.μ.  
Blogger Trilian said...

Δεν μπορώ να γράψω πάνω οπότε γράφω εδώ… περιμένω πως και πώς να έρθει το Σάββατο και ελπίζω να παίξουν το Black και ναι αυτό είναι στην “Wish list” μου (μακάρι να παίξουν και το Wish List!).

3:22 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

εγώ συμφωνώ για το black, αλλά όχι για το wishlist, το οποίο θεωρώ το χειρότερο -από άποψη σύνθεσης- κομμάτι τους..κ είναι κρίμα γιατί έχει υπέροχους στίχους... εγώ δε ξέρω γιατί, αλλά μου'χει μπει να παίξουν οπωσδήποτε κανένα περίεργο όπως grievance και brain of j, κ φυσικά το rearviewmirror....

2:47 μ.μ.  
Blogger Trilian said...

να σου πω και εμένα δεν μου αρέσει η μελοποίηση του αλλά οι στίχοι σκίζουν… πάντως σε γενικές γραμμές και μόνο που θα τους δω αρκεί… see you there!

4:42 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home