Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 20, 2006

με τρόπο


eye glasses
Originally uploaded by J. A. Bailey.

- Είμαι πολύ σοβαρός. το εννοώ. ΠΡΟΣΕΞΕ πώς θα της το πεις! ΠΡΟΣΕΞΕ! σε ψάχνει από χθες, το κινητό το'χεις κλειστό, μας πήρε όλους χθες και μας ρώταγε πού είναι ο μανόλης και εμείς το παίζαμε μαλάκες, δηλαδή η Γιούλη έχει αφηνιάσει! φυσικά, μην διανοηθείς να ΜΗΝ της το πεις. εκτός του ότι προφανώς το έχει καταλάβει, θα φανούμε και εμείς μαλάκες που της λέγαμε ότι δεν έχουμε ιδέα χθες βράδυ.. άσε που εμένα με ρώτησε κιόλας...
- τι σε ρώτησε?
- με ρώτησε, στα καλά καθούμενα, αν είσαι με την ιωάννα!
-και τι της είπες?
-τι να της πω βρε μαλάκα? ότι δεν ξέρω, ότι μάλλον κοιμάσαι και γι'αυτό το 'χεις κλειστό, κλπ κλπ
- το πίστεψε?
- αρχίδια.. μανόλη είναι μαλακία ρε συ.. πες της το, να τελειώνει η ιστορία.. δεν αξίζει κοροϊδία η μικρή, σε αγαπάει και είστε και καιρό μαζί.. άσε που πιστεύω ότι το΄'χει καταλάβει...
-καλά θα της το πω!
-με τρόπο ε? χθες ήταν χάλια στο τηλέφωνο..στον σπύρο ούρλιαζε, εμένα με έβριζε! την ακουσα πολύ νευριασμένη! μην το ξεφτιλίσεις. ΜΕ ΤΡΟΠΟ!
- ναι ρε, ώχουυυ.. με πρήξατε.

ο μανόλης κλείνει το τηλέφωνο, σκέφτεται για λίγο, και σχηματίζει τον αριθμό της γιούλης.

- έλα
- έλα γιουλάκι, καλημέρα
- πού ήσουν χθες?
- έλα ρε γιούλη, τι καταλαβαίνεις τώρα... να περάσω από κει να τα πούμε?
- οχι. δε θέλω να σε δω. θέλω να δω αν έχεις τα αρχίδια να πάρεις την ευθύνη. να δω αν μπορείς να μου τα πεις όλα.
- καλά... τι να σου πω?
- πού ήσουν χθες!
- για ποτό, και μετά σπίτι μου..
- με ποιον ήσουν και είχες το τηλέφωνο κλειστό?
- ε.. ήμουν με την ιωάννα...
- και τι κάνατε με την ιωάννα και είχες το κινητό σου κλειστό?
- έλα ρε γιούλη τώρα, τι καταλαβαίνεις?
- ΟΧΙ! ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ! ΛΕΓΕ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ! ΛΕΓΕ!
- τι να σου πω ρε γιούλη, αφου τα ξέρεις..
- ΛΕΓΕ!
- ό,τι και να κάναμε, αυτή δε φορούσε τίποτα...
- κι εσύ μανόλη ΤΙ φορούσες???
-.... τα γυαλιά μου.

7 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

plaka kaneis:|

2:45 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

καθόλου.
ο μανόλης είναι ακόμα κολλητός μου.
η γιούλη είναι παντρεμένη και ευτυχισμένη(αλλά όχι με τον μανόλη)

2:49 μ.μ.  
Blogger sorry_girl said...

Ευτυχώς που το πε με τρόπο!
Δεν γίνονται παιδί μου αυτές οι κουβέντες από το τηλέφωνο.Από κοντά με πρόχειρα αντικείμενα προς εκσφενδονισμό!
αγκρρρρρρρρρρρ!

3:55 μ.μ.  
Blogger tzo said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

4:27 μ.μ.  
Blogger tzo said...

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα........
Βρε το Μανολάκι!
Δεν έβλεπε χωρίς τα γυαλία του; χιχιχι!

4:30 μ.μ.  
Blogger Trilian said...

γιατι το κανετε θεμα δεν καταλαβαινω... το παιδί δεν ήταν γυμνό φορούσε τα γυαλιά του!

4:36 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

xaxxaxaxaxxaaxaaxaa!!!!
malaka,apisteuto!!!!
de mas tapes auta!
-pixies

11:54 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home