Δευτέρα, Μαρτίου 12, 2007

Jack Bauer must die

Πριν λίγες μέρες τελείωσα τον 5ο κύκλο του 24. Δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε, αλλά ήταν καλή παρέα τις μέρες που μου λείπεις και δεν έχω όρεξη να κάνω τίποτα χωρίς εσένα. Ένα πράγμα που μου έχει μείνει από την Αγγλία, εκτός από 2 κωλόχαρτα που περιφέρω από γραφείο σε γραφείο όταν χρειαστεί να ψάξω δουλειά, είναι η τάση να σκέφτομαι και συχνα να εκφράζομαι στα αγγλικά, σχεδόν σαν να είμαι bilingual. Βλέποντας λοιπόν τον Τζακ να γαμεί και να δέρνει (fuck yeah!) τους κακούς, και μιλώντας σου κάθε βράδυ πριν αποκοιμηθώ στο τηλέφωνο, σκέφτηκα τι γαμάτο t-shirt θα ήταν ένα που θα έγραφε:

"TRYING TO FIND TRUE LOVE IS LIKE TRYING TO KILL JACK BAUER"

Ξέρεις ότι θα είναι δύσκολο, ξέρεις ότι θα αποτύχεις πάρα πολλές φορές, εκεί που το έχεις σίγουρο κάτι συμβαίνει από το πουθενά και η κατάσταση σου γλιστράει από τα χέρια, για να μην πω για προδοσίες από άτομα που εμπιστεύεσαι (φίλοι/φίλες που θέλουν να μπουν στο παντελόνι μας, εκείνη η πόρνη η σύζυγος του πάλμερ, πρόεδρος Λόγκαν κλπ), ή για το ενδεχόμενο κακιασμένων εχθρών από το παρελθόν (οι κινέζοι, κάνα-δυο πρώην σου/μου κλπ). Όπως και να το δεις, είτε είσαι κακός με βλέψεις για παγκόσμιο πυρηνικό όλεθρο ή απλά in the mood for love όπως εγώ, την έχεις γαμήσει.

είμαι σχεδόν σίγουρος ότι μια μέρα θα βλέπω τις φωτογραφίες που χαμογελάμε αγκαλιά και θα βρίζω.
ίσως να βρίζω τον εαυτό μου, ίσως εσένα και καποιον από τους "φίλους" σου.
είναι όμως και στιγμές που σκέφτομαι ότι κάποτε ο τζακ θα πεθάνει. Δε μπορεί να την γλιτώνει συνέχεια. Θα πάρει μαζί του καμιά 500αριά κακούς, θα σώσει την αμερική για 78η φορά, θα σώσει τον πρόεδρο, την Κιμ (τι πρόστυχο πλάσμα θεέ μου!) , και τους συνεργάτες του(ο Τζακ Μπάουερ δεν έχει φίλους), αλλά δεν μπορεί... Θα κουραστούν οι παραγωγοί, θα πέσουν τα νούμερα της τηλεθέασης, θα βαρεθεί ο Κήφερ, ε, ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ο Τζακ θα μας αφήσει χρόνους. Και τότε εγώ κι εσύ, αγκαλιά, θα γελάσουμε με την κωλόφατσα της Κλόη, θα κλείσουμε την τηλεόραση, και θα ξαπλώσουμε αγκαλιά συζητώντας για ώρες για το τέλος ενός γνήσιου american hero. θα με κοιτάς στα μάτια, και θα χαμογελάω χαιρέκακα.

η Νίνα Μάγιερς θα ήταν περήφανη.





υγ: Μπορεί όμως στο μέλλον να μην είσαι εσύ αυτή δίπλα μου. Ή μπορεί να το βλέπω μόνος μου. Ή μπορεί το παχύσαρκο, τσεβδό και ηλίθιο φάντασμα του έντγκαρ να βάλει κανένα μέσο στον κάτω κόσμο, ο Τζακ να γίνει ζόμπι, να επιστρέψει στη ζωή και να σώνει την Αμερική επ' άπειρον. Αλλά δεν νομίζω. Σου΄χω πει ότι μου λείπεις?

12 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Ισως ότι πιο όμορφο έχω διαβάσει από σένα so far! Τι σου συμβαίνει? Πες μου πως είσαι ερωτευμενός να τρελαθώ! Μπαα αποκλείεται! Μάλλον επανήλθε το internet και κατάφερες να κατεβάσεις τα κομμάτια των Stereo Nova! Τα άκουσες, συγκινήθηκες και έτσι σου βγήκε όλο αυτό! Το παθαίνω κι εγώ! :P Αν και το main theme είναι τελείως άσχετο, οι γύρω γύρω σάλτσες είναι superb!!!! ;)

8:00 μ.μ.  
Blogger BeBe said...

Τόσο καιρό χωρίς net και λάλησες; Με εξέπληξες ευχάριστα. Ρε, τόσο ευαίσ8ητος είσαι τελικά; Να την πάρεις να της το πείς αν δεν το έχεις κάνει ήδη ;)...Την επόμενη φορά κανόνισε να μην σε πετύχω τυχαία στους Διόσκουρους. Φιλιά!

9:28 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

telika h htta apo to vazelo se pira3e pio poly apo oti fenetai!!perastika

1:30 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

imouna grafeio otan to diavasa, kai afto pou thelo na po. kati pio light next re gmt...pio light....

12:55 π.μ.  
Blogger polikarpos said...

ΝΟΥΝΟΥ light. ΚΑΙ νουνου, ΚΑΙ light...

10:12 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

esy den erwteyesai. eisai zwo. kai o jack den tha pethanei pote. filakia:)

11:30 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

xaxaxaxaxaxaxa

"i'd rather be with an animal"

geia sou x. me ta kala sou logia.
ama dagkwseis tin glwssa sou katala8os, 8a pe8aneis apo dilitiriasi!
kalimera :)

9:45 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

εξαιρετικό φίλτατε
respect ;)

3:03 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

an de pe8anei k meinei apla se kwma, mas xalaei? mia sxesoula volemenh, pou na trexeis gi alla kai na th xaseis ki ayth klp klp. kati san ekeino to tragiko pou elege o Tim sto The Office: "Right now I have a three. Sure, I could roll again and go for a six. But I could also roll a one..."

Ka8e xronos pou pernaei au3anetai h entypwsh oti exeis pio polles pi8anothtes na ri3eis asso para e3i sthn epomenh zaria. Stick w the three and keep jack in a coma.

8:30 μ.μ.  
Blogger enteka said...

ρισπεκτ - τελειο

12:12 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

οι κάμερες των intvduals σε συνέλαβαν σε ιντελεκτουάλ εκθεσιακό χώρο στο κέντρο της Αθήνας,σάββατο βράδυ.έχεις να σχολιάσεις κάτι πάνω σε αυτό?

1:27 μ.μ.  
Anonymous Κατερίνα Κασκαντίρη said...

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

1:41 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home