Πέμπτη, Οκτωβρίου 26, 2006

blackout weaves its way through the city...

11 Comments:

Blogger sorry_girl said...

Εγώ άσε μην πω τι έφαγα σήμερα!
&%$#@*&^)%(*

6:02 μ.μ.  
Blogger Trilian said...

Εσύ πόσες έφαγες; Πες να σου πω και εγώ μετα...

10:38 π.μ.  
Blogger polikarpos said...

@τρυλλέτ: εγώ ακόμα καμία!
εσυ?
@σόρυ: μην γίνεσαι πρόστυχη!:p

10:48 π.μ.  
Blogger Trilian said...

οσο ζω ελπιζω...

4:49 μ.μ.  
Blogger tzo said...

Σήμερα καμία, Αύριο όμως;

1:49 π.μ.  
Blogger polikarpos said...

μήνυση, ή γίνεσαι κ συ πρόστυχη σαν την σόρυ..?
αχαχαχαα

2:01 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

φαγωμένη είμαι. Ευχαριστώ.

1:39 μ.μ.  
Blogger Marina said...

Από μηνύσεις άλλο τίποτα! Εϊμαι, ως γνωστόν, ένα κακό κορίτσι κατά βάθος

1:08 π.μ.  
Blogger Misirlou Oubliez said...

Ακολουθει δημοσιοσχετιστικο comment για να μαθεις την υπαρξη μου:

Nice blog!

12:43 μ.μ.  
Blogger Crucilla said...

Εγώ κάνω δίαιτα. Κάτι πιο λάιτ;;

8:44 μ.μ.  
Blogger polikarpos said...

το γαμήσαμε λίγο το θέμα ε?
γρήγορα κάποιος να γράψει κάτι για τον τσιπρόπουλο, για την λογοκρισία στο ίντερνετ, για το βιβλίο του πιτσιρίκου, κλπ κλπ.
(ζητώ συγνώμη, δε μου έβγαινε σοβαρή απάντηση...
καλημέρα σας)

10:59 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home